Tájékoztatás Sellyei Közös Önkormányzati Hivatal átmeneti ügyfélfogadás rendjéről

HIRDETMÉNY

 

Tájékoztatom a Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a rendkívüli járványveszély miatt kihirdetett veszélyhelyzet okán a Sellyei Közös Önkormányzati Hivatalban
(a törzshivatalban és a kirendeltségeken is)

2020. március 16. (hétfő) napjától határozatlan ideig

az ügyfélfogadás

szünetel.

 

Kérem Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a halaszthatatlan hivatali ügyintézést lehetőleg a személyes megjelenés elkerülésével, elektronikus kapcsolattartás útján és telefonos ügyintézés igénybevételével intézzék.

Ügykör: anyakönyv, valamint halaszthatatlan szociális ügyek, hagyatéki ügyek, igazgatási ügyek

Felelős: dr. Reith Tekla Márta (30/220-8266, igazgatas[at]sellye[dot]hu), 
dr. Szalóky Ildikó (20/999-2566, jegyzo[at]sellye[dot]hu)

Ügykör: városüzemeltetés, közterület, kereskedelmi,- szálláshely igazgatás, közfoglalkoztatás halaszthatatlan hivatali ügyei

Felelős: Hamarics Réka (20/288-4905, evo[at]sellye[dot]hu)

Ügykör: Drávafok és Felsőszentmárton Kirendeltségek halaszthatatlan hivatali ügyei

Felelős: dr. Temesi Erika (20/287-8597, kirendeltsegvezeto[at]sellye[dot]hu)

Az igazolhatóan az ügyfélfogadás szüneteltetéséből eredő mulasztásokért az Önkormányzati Adóhatóság nem szab ki bírságot.

 

Szíves megértésüket és türelmüket megköszönve,

tisztelettel:

 

                                                                             dr. Szalóky Ildikó jegyző